Komunikace a marketing, Ooredoo Qatar
Martin Jaroš
O řečníkovi
Martin je marketingovým odborníkem a také autorem několika velmi známých reklamních kampaní. Mezi jeho díla patří například reklama s falešnými soby, Chuckem Norrisem, nebo Lukášem Pavláskem, pro firmy jako T-Mobile nebo Vodafone. Šéfoval firemnímu časopisu Čilichili a reklamnímu oddělení společnosti Vodafone.
V současnosti žije s rodinou v Kataru, kde zůstal věrný službám mobilních operátorů – pracuje pro operátora Ooredoo, který působí v 15 zemích, od Tuniska po Indonésii. Ve volném čase se věnuje rodině, má rád knihy a také focení. V roce 2010 vydal knihu.
“Není důležité jen to, co říkáte, ale i jak to podáváte.”
Zjisti, co dělal v tvých letech
-
1999
23 let
Kariéra začíná
Startuje kariéru ve společnosti Economia, kde působil jako analytik akciových a komoditních trhů.
-
2001
25 let
Vodafone
Nastoupil do operátora Vodafone (dříve Oskar), kde řídil marketing a pod jeho vedením vznikla například kampaň s falešnými soby a sloganem
-
2010
34 let
T-Mobile
Přestupuje k dalšímu operátorovi, kde zase uvedl legendární reklamy s Chuckem Norrisem nebo dvojicí Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem.
-
2013
37 let
Ooredoo Qatar
Odešel do Kataru k operátorovi Ooredoo, který působí v deseti zemích světa a má tam na starost marketing a komunikaci.