Komunikace a marketing, Ooredoo Qatar

Martin Jaroš

O řečníkovi

Martin je marketingovým odborníkem a také autorem několika velmi známých reklamních kampaní. Mezi jeho díla patří například reklama s falešnými soby, Chuckem Norrisem, nebo Lukášem Pavláskem, pro firmy jako T-Mobile nebo Vodafone. Šéfoval firemnímu časopisu Čilichili a reklamnímu oddělení společnosti Vodafone.

V současnosti žije s rodinou v Kataru, kde zůstal věrný službám mobilních operátorů – pracuje pro operátora Ooredoo, který působí v 15 zemích, od Tuniska po Indonésii. Ve volném čase se věnuje rodině, má rád knihy a také focení. V roce 2010 vydal knihu.

“Není důležité jen to, co říkáte, ale i jak to podáváte.”

Zjisti, co dělal v tvých letech

  • 1999

    23 let

    Kariéra začíná

    Startuje kariéru ve společnosti Economia, kde působil jako analytik akciových a komoditních trhů.

  • 2001

    25 let

    Vodafone

    Nastoupil do operátora Vodafone (dříve Oskar), kde řídil marketing a pod jeho vedením vznikla například kampaň s falešnými soby a sloganem

  • 2010

    34 let

    T-Mobile

    Přestupuje k dalšímu operátorovi, kde zase uvedl legendární reklamy s Chuckem Norrisem nebo dvojicí Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem.

  • 2013

    37 let

    Ooredoo Qatar

    Odešel do Kataru k operátorovi Ooredoo, který působí v deseti zemích světa a má tam na starost marketing a komunikaci.