Strategie

Jak se (vždycky) správně rozhodnout - show me

Tomáš Poucha

Výkonný ředitel, Marketingový institut

Zbývá 0 míst z 15

Pochybovat je běžné, najít správnou a přímou cestu bývá složité. Každá situace má nějaká omezení a mraky možností a scénářů. V principu se nebojíme toho, že věci neuděláme nebo nedopadnou nejlépe, jak mohou, ale bojíme se, že uděláme nějakou chybu. Z této premisy budeme vycházet a podíváme se na rozhodování . Workshop si rozdělíme na 2 části - osobní a businessové.

Vždy si určímě jasný rámec, na který si napojíme vlastní představy a vyzkoušíme si způsoby a cesty, jak si vnést systém a hlavně silné základy pro rozhodování.

Co se na workshopu naučíte

Moje přidaná hodnota pro klienty i okolí není v tom, že bych přinášel něco jedinečného - to bych moc rád, ale v principu je to o tom, že umím najít jasné a pochopitelné paralely, ukázat zkratky a podívat se na svět jinak. Také by se dalo napsat, že si vyjasníme principy strategického i operativního rozhodování, postavené na principech businessu, ale i v osobní rovině - ale to by mohlo znít moc šroubovaně - i když to tam bude ;)

Tomáš Poucha

Výkonný ředitel, Marketingový institut

Výkonný ředitel Institutu interní komunikace a Marketingového institutu, který je také zakladatelem konceptu Show me the money. 

Působí jako nezávislý konzultant a poradce v oblasti komunikace, pořádá události s úspěšnými profesionály z marketingových oblastí a přednáší prostřednictvím kurzu Marketingová komunikace na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Zjisti, co dělal v tvých letech

  • 1995

    18 let

    Start kariéry

    S kariérou začal už v 18 letech, kdy nabíral zkušenosti v novinářské praxi.

  • 2002

    25 let

    První manažerské zkušenosti

    Ve firmě Konsepti s.r.o. nastoupil na svoji první manažerskou pozici. Firma se zabývala designovým nábytkem a návrhem interiéru.

  • 2004

    27 let

    První hlubší kontakt s marketingem

    Po dvou letech na manažerské pozici se přesunul do firmy Proximity Prague s.r.o., kde během svého pětiletého působení, jak sám říká, pochopil podstatu byznysu.

  • 2010

    33 let

    Marketingový institut

    Založil Marketingový institut, kde dodnes působí jako výkonný ředitel. Poskytuje poradenství, školení a analýzy z prostředí komunikace a marketingu. Ve stejném roce zakládá také Savoir Faire s.r.o. a Institut Interní Komunikace.

  • 2013

    36 let

    Tančící kuchyně

    Vzniká místo, kde se potkávají lidé, kteří se chtějí vidět a mají si co říct, a vaří spolu nápady, projekty, zábavu, relax, ale třeba i opravdové jídlo.

Vyprodáno

0 míst

0 míst

15 míst

Po ukončení "early bird" registrací bude kapacita u vybraných workshopů navýšena do jejich plné výše. Na workshop se můžeš přihlásit pouze pokud máš již vstupenku na konferenci. Vše pohodlně zvládneš v našem objednávkovém formuláři.

Vstupenky na konferenci je možné koupit samostatně. New Age a Workshopy si můžeš dokoupit, pokud vlastníš vstupenku na konferenci.