
Strategie
Jak se (vždycky) správně rozhodnout - show me
Tomáš Poucha
Výkonný ředitel, Marketingový institut
Zbývá 0 míst z 15
Pochybovat je běžné, najít správnou a přímou cestu bývá složité. Každá situace má nějaká omezení a mraky možností a scénářů. V principu se nebojíme toho, že věci neuděláme nebo nedopadnou nejlépe, jak mohou, ale bojíme se, že uděláme nějakou chybu. Z této premisy budeme vycházet a podíváme se na rozhodování . Workshop si rozdělíme na 2 části - osobní a businessové.
Vždy si určímě jasný rámec, na který si napojíme vlastní představy a vyzkoušíme si způsoby a cesty, jak si vnést systém a hlavně silné základy pro rozhodování.
Co se na workshopu naučíte
Moje přidaná hodnota pro klienty i okolí není v tom, že bych přinášel něco jedinečného - to bych moc rád, ale v principu je to o tom, že umím najít jasné a pochopitelné paralely, ukázat zkratky a podívat se na svět jinak. Také by se dalo napsat, že si vyjasníme principy strategického i operativního rozhodování, postavené na principech businessu, ale i v osobní rovině - ale to by mohlo znít moc šroubovaně - i když to tam bude ;)
Tomáš Poucha
Výkonný ředitel, Marketingový institut
Výkonný ředitel Institutu interní komunikace a Marketingového institutu, který je také zakladatelem konceptu Show me the money.
Působí jako nezávislý konzultant a poradce v oblasti komunikace, pořádá události s úspěšnými profesionály z marketingových oblastí a přednáší prostřednictvím kurzu Marketingová komunikace na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Zjisti, co dělal v tvých letech
-
1995
18 let
Start kariéry
S kariérou začal už v 18 letech, kdy nabíral zkušenosti v novinářské praxi.
-
2002
25 let
První manažerské zkušenosti
Ve firmě Konsepti s.r.o. nastoupil na svoji první manažerskou pozici. Firma se zabývala designovým nábytkem a návrhem interiéru.
-
2004
27 let
První hlubší kontakt s marketingem
Po dvou letech na manažerské pozici se přesunul do firmy Proximity Prague s.r.o., kde během svého pětiletého působení, jak sám říká, pochopil podstatu byznysu.
-
2010
33 let
Marketingový institut
Založil Marketingový institut, kde dodnes působí jako výkonný ředitel. Poskytuje poradenství, školení a analýzy z prostředí komunikace a marketingu. Ve stejném roce zakládá také Savoir Faire s.r.o. a Institut Interní Komunikace.
-
2013
36 let
Tančící kuchyně
Vzniká místo, kde se potkávají lidé, kteří se chtějí vidět a mají si co říct, a vaří spolu nápady, projekty, zábavu, relax, ale třeba i opravdové jídlo.
Vyprodáno
Po ukončení "early bird" registrací bude kapacita u vybraných workshopů navýšena do jejich plné výše. Na workshop se můžeš přihlásit pouze pokud máš již vstupenku na konferenci. Vše pohodlně zvládneš v našem objednávkovém formuláři.
Vstupenky na konferenci je možné koupit samostatně. New Age a Workshopy si můžeš dokoupit, pokud vlastníš vstupenku na konferenci.