Strategie

Brand Building ve 21. století

Josef Havelka

Marketing guru, držitel prestižního ocenění Adman

Zbývá 0 míst z 12

Mají značky ve 21. století ještě vůbec nějaký smysl? Co budou spotřebitelé v budoucnu od značek očekávat a k čemu je budovat, když většina nákupů bude začínat na Googlu? Zástupci “digitální transformace” tvrdí, že tento proces radikálně mění přístupy ke tvorbě značek a jejích rolí v životě spotřebitelů. Je to tak nebo je to celé jen “staré víno" v nových lahvích a v principu se toho moc nemění?

Co se na workshopu naučíte

Workshop se věnuje konceptům tvorby brandu s praktickými cvičeními. Podíváme se na to, jak se značky ještě nedávno budovali a srovnáme s tím, jak by se měly budovat dnes. Celé to uzavřeme zapeklitým brífem, který budou muset účastníci v týmech rozlousknout.

pro koho je workshop určený

Zajímá tě jak budovat brand? Máš svůj vlastní byznys, chceš budovat značku a zajímá tě, jaké trendy v budování značky přinese budoucnost? Přihlaš se na tenhle workshop.

Josef Havelka

Marketing guru, držitel prestižního ocenění Adman

Patří mezi smetánku českého marketingu a je také jedním z pěti držitelů ceny Adman, která se uděluje za přínos pro tuzemský marketing. Zakládal Českou reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou. Nakonec se stává ředitelem pro celou střední a východní Evropu. Podílel se na vzniku společnosti ZOOT. Více jak tři roky zastával pozici marketingového ředitele České spořitelny. 

Má za sebou mnoho marketingových projektů. Nyní se věnuje tibetskému Budhismu a portálu Humbog.cz.

Zjisti, co dělal v tvých letech

  • 1991

    39 let

    Zakládá pobočku Leo Burnett v ČR

    Zakládá v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou.

  • 2001

    49 let

    CEO Leo Burnett pro střední a východní Evropu

    Stává se regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy.

  • 2005

    53 let

    Adman

    Získává ocenění Adman, prestižní ocenění pro významné osobnosti za celoživotní přínos komerční komunikaci v České republice. Toto ocenění zatím získalo jen 5 osobností.

  • 2009

    57 let

    Zakládající partner Zoot.cz

    Stává se zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy.

  • 2013

    61 let

    Marketingový ředitel České spořitelny

    Josef se stává marketingovým ředitelem a je zodpovědný za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví a také za sponzoring největší banky na českém trhu.

Vyprodáno

0 míst

0 míst

12 míst

Po ukončení "early bird" registrací bude kapacita u vybraných workshopů navýšena do jejich plné výše. Na workshop se můžeš přihlásit pouze pokud máš již vstupenku na konferenci. Vše pohodlně zvládneš v našem objednávkovém formuláři.

Vstupenky na konferenci je možné koupit samostatně. New Age a Workshopy si můžeš dokoupit, pokud vlastníš vstupenku na konferenci.