CEO T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom

Milan Vašina

O řečníkovi

Pro Milana je klíčová důvěra jako hodnota manažera, důvěra v týmu i v celém širším managementu. Svou kariéru začínal jako manažer marketingové komunikace. Pracoval například pro RJ Reynolds jako brand manager značky Camel. Díky němu se stal T-Mobile největším datovým provozovatelem u nás. Z pozice generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a.s. a Slovak Telecom řídí tisíce lidí.

Zavedl a nabídl zaměstnancům „otevřené pátky“ – v pátek za ním může přijít kdokoliv z firmy a říct svůj názor a nápad.

“Člověk musí poznat spoustu věcí, aby věděl, co je opravdu dobré.”

Zjisti, co dělal v tvých letech

  • 1997

    28 let

    Začátky v Deutsche Telekom

    Nastoupil do Deutsche Telekom na pozici manažera marketingové komunikace. Následně se posunul na pozici marketingového šéfa v předchůdci dnešního T- Mobile, Radiomobilu.

  • 2002

    33 let

    Přechod na Slovensko

    Po pěti letech se přesunuje za hranice k našim slovenským sousedům a přebírá řízení marketingu ve slovenském Eurotelu (pozdějším T-Mobile).

  • 2007

    38 let

    Povýšení

    Po 5 letech byl povýšen na výkonného ředitele celé společnosti. V roce 2010 se T-Mobile spojil se Slovak Telekom a Milan změnil funkci na výkonného ředitele pro marketing, prodej a služby zákazníkům.

  • 2011

    42 let

    První český CEO u nadnárodního operátora

    Stává se prvním Čechem, který vede tuzemského telekomunikačního operátora po jejich odkoupení nadnárodními operátory.

  • 2016

    47 let

    Přidává další pozici CEO

    K pozici CEO T-Mobile Czech Republic mu přibyla i pozice CEO Slovak Telekomu.