CEO T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom
Milan Vašina
O řečníkovi
Pro Milana je klíčová důvěra jako hodnota manažera, důvěra v týmu i v celém širším managementu. Svou kariéru začínal jako manažer marketingové komunikace. Pracoval například pro RJ Reynolds jako brand manager značky Camel. Díky němu se stal T-Mobile největším datovým provozovatelem u nás. Z pozice generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a.s. a Slovak Telecom řídí tisíce lidí.
Zavedl a nabídl zaměstnancům „otevřené pátky“ – v pátek za ním může přijít kdokoliv z firmy a říct svůj názor a nápad.
“Člověk musí poznat spoustu věcí, aby věděl, co je opravdu dobré.”
Zjisti, co dělal v tvých letech
-
1997
28 let
Začátky v Deutsche Telekom
Nastoupil do Deutsche Telekom na pozici manažera marketingové komunikace. Následně se posunul na pozici marketingového šéfa v předchůdci dnešního T- Mobile, Radiomobilu.
-
2002
33 let
Přechod na Slovensko
Po pěti letech se přesunuje za hranice k našim slovenským sousedům a přebírá řízení marketingu ve slovenském Eurotelu (pozdějším T-Mobile).
-
2007
38 let
Povýšení
Po 5 letech byl povýšen na výkonného ředitele celé společnosti. V roce 2010 se T-Mobile spojil se Slovak Telekom a Milan změnil funkci na výkonného ředitele pro marketing, prodej a služby zákazníkům.
-
2011
42 let
První český CEO u nadnárodního operátora
Stává se prvním Čechem, který vede tuzemského telekomunikačního operátora po jejich odkoupení nadnárodními operátory.
-
2016
47 let
Přidává další pozici CEO
K pozici CEO T-Mobile Czech Republic mu přibyla i pozice CEO Slovak Telekomu.